Klantenservice
3 copy

De draadloze sfeermakers!

Verzendbeleid

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaard
Jouw pakket wordt van maandag tot en met zaterdag bezorgd op het gewenste adres door de bezorger. De verzendkosten zijn gratis bij alle bestellingen.  

Levertijd
Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 23:59 uur ontvangen, worden de dag erna nog verstuurd. Bestellingen die worden geplaatst op zaterdag en zondag voor 23:59 uur worden maandag of dinsdag verstuurd.`

Hoe plaats ik een bestelling?
Wij helpen jou graag bij het plaatsen van een bestelling.

1. Zoek op bandio.nl het artikel van jouw wens.
2. Selecteer indien nodig jouw maat en/of gewenste kleur.
3. Klik op de winkelmand-knop of direct onder het artikel op nu kopen.
4. Klik in het nieuwe scherm op Checkout. Je gaat nu naar jouw gegevens.
5. Heb je een kortingscode? Vul deze rechts in het scherm bij “kortingscode” in de checkout.
6. Heb je al een account? Log dan in.
7. Heb je geen account, vul dan je gegevens in.
8. Kiest een bezorgmethode.
9. Kies een betaalmethode en voltooi de betaling.
10. Jouw bestelling is geplaatst!

We sturen jou per e-mail een bevestiging en gaan meteen aan de slag met jouw pakket.
 
Wat is de status van mijn bestelling?

Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Na het versturen van je pakket, sturen we je een e-mail met de Track&Trace informatie. Met deze Track&Trace kun je jouw pakket volgen.

Je kunt de status van jouw bestelling ook gemakkelijk terugzoeken in jouw account. Log hiervoor in op de website, klik op het poppetje naast de winkelwagen. Je kunt jouw bestelling nu aanklikken en de status bekijken.

Heb je geen webshopaccount of is de status niet duidelijk? Dan helpen wij jou graag via onze klantenservice. We staan graag voor jou klaar!

Ik heb mijn bestelling beschadigd/vuil ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat jouw bestelling beschadigd is aangekomen. Natuurlijk is er voor ieder probleem een oplossing. Neem contact met ons op en dan vinden we samen een passende oplossing. We staan graag voor je klaar om dit probleem op te lossen!
 

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Wij bezorgen in Nederland en België. Wil je graag een artikel bij BandiO bestellen maar woon je niet in Nederland of België? Neem dan contact op via de klantenservice. Wij helpen je graag zoeken naar een mogelijkheid.

Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?
Dankjewel voor de bestelling! We sturen jou binnen een half uur een bevestiging van jouw bestelling. Heb je deze nog niet? Kijk dan of deze bevestiging per ongeluk in de spam terecht is gekomen. Je kunt de status van jouw bestelling ook terugvinden in Mijn Account. Login met je account bij de login pagina.

Kun je hem niet vinden? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij jou graag verder.

Ontvang 5% korting!

Bij aanschaf van twee of meer dezelfde items!

×